قیمت و خرید ترموکوپل کوره مرغوب

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. قیمت و خرید ترموکوپل کوره مرغوب
ترموکوپل کوره

انتخاب نوع و خرید ترموکوپل کوره با توجه به هزینه، کیفیت فلز، نیازهای تولیدی و نوع آلیاژی که در کوره پروسس می شود تعیین می شود. انعطاف پذیری کوره در شرایط مختلف، برای انواع تولید یک مزیت محسوب می شود. و تنظیم دقیق دمای آن تاثیر قابل توجهی بر روی محصول نهایی دارد. کوره ها از نظر کاربرد به سه گروه پیش گرم، ذوب و نگهدارنده و از لحاظ مصرف انرژی به دو دسته عمده ( سوخت فسیلی ، گرمایش الکتریکی ) تقسیم بندی می شوند. هر نوع از کوره نیازمند نوع خاصی از ترموکوپل کوره می باشد که با مشاوره با مهندسین مجرب شرکت پایاسنس می توانید ترموکوپل مناسب کاربرد خا خود را تهیه کنید.

نام صنعتی : ترموکوپل کوره

نام ها و انواع: ترموکوپل کوره آلومینیوم | ترموکوپل ذوب | ترموکوپل سیلیکون کارباید| ترموکوپل سیلیکون ناتراید | ترموکوبل کوره شیشه | ترموکوپل کوره برنج

غلاف سیلیکون کارباید

سیلیکون کارباید از دو طریق، پیوند واکنش و پالایش تشکیل می شود. هر روش شکل گیری تا حد زیادی روی ساختار نهایی تأثیر می گذارد. سیلیکون کارباید واکنشی با نفوذ به مخلوط ساخته شده از سیلیکون کارباید و کربن با سیلیکون مایع ساخته شده است.

سیلیکون با کربن واکنش داده و تشکیل سیلیکون کارباید بیشتری می‌دهد که با ذرات سیلیکون کارباید اولیه را به هم پیوند می دهد. سیلیکون کارباید پالایش شده از پودر سیلیکون کارباید خالص با دوز های کمکی پرکننده غیر اکسید تولید می شود. در این نوع از تولید فرآيندهاي تشكيل سراميك معمولي مورد استفاده قرار مي گيرند و مواد در جوي بي اثر در دماهاي بالاتر از 2000 درجه سانتيگراد يا بالاتر پالایش یا سنتز مي شوند.
هر دو شکل سیلیکون کارباید (SiC) با خواص مکانیکی خوبی از جمله مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر شوک حرارتی و بسیار مقاوم در برابر سایش هستند. مهندسان ما در شرکت پایاسنس همیشه در دسترس هستند تا در مورد نقاط قوت و ضعف هر یک از سرامیک ها برای استفاده در ترموکوپل کوره شما بهترین توصیه را داشته باشند.

غلاف های ترموکوپل سیلیکون کاربید برای کاکرد در شرایط سخت انواع کوره ها مهندسی شده اند. این ماده سرامیکی پیشرفته غیر متخلخل است و حتی در دماهای بالا مقاومت در برابر خوردگی و سایش بسیار عالی را برای ترموکوپل کوره بوجود می آورد.

خواص غلاف سیلیکون کارباید

ویژگی های معمول سیلیکون کارباید برای استفاده در انواع ترموکوپل کوره شامل موارد زیر است:

  • چگالی کم
  • استحکام بالا
  • استحکام دمای بالا (مقاومت پیوندی)
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون (پیوند واکنش)
  • مقاومت عالی در برابر شوک حرارتی
  • سختی بالا و مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت شیمیایی عالی
  • انبساط حرارتی کم و هدایت حرارتی بالا

انواع کوره های الکترکی

در حال حاضر انواع و اقسام کوره های الکتریکی جهت ذوب فلزات آهنی و غیر آهنی وانجام عملیات حرارتی ساخته شده و مورداستفاده قرار می گیرند. کوره های الکتریکی رانسبت به نحوه تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی می توان به سه نوع تقسیم نمود:

کوره های مقاومتی

   كوره های مقاومتی (Resistance Furnace) برای ذوب فولاد، چدن، آلیاژ های مس و آلیاژهای غیر آهنی كاربرد دارد. اصولا طرز کار این کوره بر مبنای المنت حرارتی قرار دارد. مكانیزم عملكرد این كوره ها بر اساس مقاومت الكتریكی كوره استوار است. بیشترین کاربرد انواع ترموکوپل کوره در این نوع کوره ها می باشد. بسته به نوع استفاده و شرایط کاری می توان از انواع غلاف و مغزی های نوع مختلف (K ،S و غیره) برای این ترموکوپل ها استفاده کرد. برای انتخاب مناسب ترین ترموکوپل برای کار خود با مشاوران شرکت پایاسنس تماس بگیرید.

کوره های قوس

کوره های قوس الکتریکی، ابزاری مهم به جهت کاربرد برای ذوب قطعات آهنی و غیر آهنی با سرعت بالاست. این کوره ها بر مبنای ذوب بار کوره توسط قوس الکتریکی ایجاد شده بین الکترودهای گرافیتی و بار فلزی عمل می کند. انواع خاصی از ترموکوپل کوره برای این نوع کوره مناسب می باشد.

کوره های القائی

کوره القایی، یک کوره الکتریکی است که گرما را از طریق القای گرمایی به مواد اعمال می‌کند. تکنولوژی کوره القایی یک تکنولوژی استراتژیک و پرکاربرد است که از جمله در ذوب فلزات با استفاده از انرژی الکتریکی کاربرد دارد. زیربنای صنایع سنگین هر کشور، صنایع ذوب فلزات است.
عبور جریان از یک سیم پیچ و استفاده از میدان مغناطیسی برای ایجاد جریان در هسته سیم پیچ، اساس کار کوره‌های القایی را تشکیل می‌دهد. در این کوره‌ها از حرارت ایجاد شده توسط تلفات فوکو و هیسترزیس برای ذوب فلزات یا هرگونه عملیات حرارتی استفاده می‌شود.

انواع کوره عملیات حرارتی

کوره عملیات حرارتی انواع مختلفی دارند که اساس و پایه کار و تولید حرارت آنها مقاومت الکتریکی است، هر چند که کوره های شعله ای نیز در برخی موارد دیده می شود. در این کتابچه درباره ی انواع کوره های عملیات حرارتی بطور مفصل توضیح داده است. هرکدام از کوره های زیر با توجه به شرایط کاری مختلفی که دارند نیاز به یک ترموکوپل کوره خاص دارند.

کوره سخت کاری

این نوع کوره ها از نظر ساختار دارای اشکال مختلفی هستند. اما مشخصات کلی آنها مشابه است. به عنوان مثال تمامی آنها باید به دمای آستنیت برسند.

کوره تمپر

همانطور که از اسم این کوره مشخص است، هدف اصلی در طراحی این کوره انجام عملیات تمپر است. ولی با توجه به اینکه دامنه حرارتی فرآیند تمپر و تنش زدایی بر یکدیگر تطابق دارند، از این کوره همچنین می توان برای عملیات تنش زدایی هم استفاده کرد. تمامی قطعات سخت شده نیاز به عملیات تمپر دارند و با توجه به اینکه امکان طولانی بودن عملیات تمپر وجود دارد، بنابراین در کنار هر کوره سخت کاری می تواند دو کوره تمپر وجود داشته باشد.

کوره نیتراسیون گازی

 این کوره عملیات حرارتی جهت انجام عملیات سطحی نیتراسیون و نیتروکربوراسیون استفاده می شود. با انجام هر یک از این عملیات می توان سطح قطعات را سخت کرده بدون اینکه مغز این قطعات از نظر خواص مکانیکی تغییری بکند.

کوره نیتراسیون پلاسمایی

 تکنیک پلاسما به وسیله ی تخلیه هاله ای روی سطح قطعه مشخص می شود. این هاله در فشار های پایین هنگامی که بین قطعه کار و دیواره های کوره یک اختلاف ولتاژ برقرار شود به وجود می آید، به نحوی که قطعه کار پتانسیل منفی (کاتد) و دیواره فلزی کوره پتانسیل مثبت( آند) دارد.

کوره آزمایشگاهی

 در هر کارگاه عملیات حرارتی جهت انجام عملیات روی قطعات کوچک و یا جهت انجام سیکل های آزمایشی و یا احیانا تحقیقاتی نیاز به حضور یک کوره آزمایشگاهی می باشد.

ترموکوپل نوع s و ترموکوپل نوع r

ترموکوپل کوره شیشه

بسیاری از کوره ها در صنعت تولید شیشه مشکلات کنترل دما را تجربه می کنند. دمای کوره شیشه می تواند از حدود 1100 درجه سانتی گراد تا 1600 درجه سانتی گراد باشد. از این رو مهم است که ترموکوپل کوره شیشه ای که ما عرضه می کنیم در برابر محیط مقاومت کنند تا یک دمای دقیق از کوره در دسترس باشد. به دلیل گرمای شدید کوره های شیشه ای، ترموکوپل های با غلاف فلزی فلزی نسوز و یا سرامیکی رایج ترین روش برای اندازه گیری درجه حرارت کوره های شیشه ای هستند. در این کوره ها بسته میزان دما می توان از ترموکوپل نوع k یا ترموکوپل نوع S یا B استفاده کرد.

اندازه گیری دما در کوره شیشه ای

در حین ذوب اولیه شیشه، برای دستیابی به شرایط شیشه مورد نیاز برای پردازش، دمای ذوب کافیه دقیقی لازم است. در ضمن گرمای بیش از حد از سوخت اضافی استفاده می کند ، عمر کوره را کوتاه می کند و می تواند بر روی خواص دسته شیشه در حال پخت به روشی نامطلوبی تأثیر بگذارد. کوره های مذاب دارای سنسور دما در دیوارها ، سقف (تاج) و پایین آن هستند.

این کوره ذوب به طور عمده می تواند در لعاب سرامیک، سرامیک، شیشه، مینا و دیگر صنایع استفاده شود. آماده سازی آزمایشگاهی frit، شار شیشه ای با درجه حرارت پایین، مینای دندان و لنگر چینی. همچنین می تواند نیازهای شرکت های کوچک برای تولید تجهیزات رفع کند.

گریدها و فروش ترموکوپل کوره به چه صورت است ؟

فروش ترموکوپل کوره هم به صورت آزماشگاهی و هم به صورت صنعتی موجود می‌باشد. همچنین برای اطمینان از کالای ارسالی مطابق با نیاز مشتری ، بهتر است ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل گردد. ترموکوپل کوره این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. ترموکوپل کوره سیلیکون کارباید
  2. ترموکوپل کوره استیل 310

قیمت ترموکوپل کوره چقدر است ؟

قیمت ترموکوپل کوره و در کل بسیاری دیگر از محصولات این شرکت کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و کیفیتی از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید ترموکوپل کوره بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید ترموکوپل کوره بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید ترموکوپل کوره نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش ترموکوپل کوره، ترموکوپل یکبار مصرف ذوب و دیگر ترموکوپل ها، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت پایاسنس در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با پایاسنس
امکان ارسال محصولات به تمام نقاط کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایدبار پایاسنس
فهرست
استعلام قیمت