المنت سر نازل

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. المنت
  6. chevron_left
  7. المنت سر نازل

المنت سر نازل  حرارتی در واقع یک رشته سیم است که دارای مقاومت بالایی است. وقتی به طور معمول جریان زیادی از یک سیم عبور می کند؛ سیم داغ شده و بعداز مدتی می سوزد. اما در المنت ها عبور جریان باعث سوختن سیم نمی شود؛ در حقیقت فقط سیم بسیار داغ شده و حرارت ایجاد می کند.

خرید المنت سر نازل

 المنت سرنازل:

ابن المنت ها درحقیقت به دور جسم پیچیده می شود و باعث افزایش دما می گردد. در ساختار این المنت ها از سیم نیکل کروم استفاده شده است. این نوع از المنت ها قادرند تا دمای 250 درجه ی سانتی گراد را تولید نمایند.

  1. المنت سرنازل سرامیکی
  2. المنت سرنازل میکایی

المنت سرنازل سرامیکی:

این المنت توسط سرامیک ساخته می شود. پوسته ی خارجی المنت از جنس استیل ضد زنگ ژاپنی است. یک صفحه ی فیبرسیلیکات آلومینیومی در مرکز المنت قرار دارد. این صفحه از هدر رفتن انرژی جلوگیری نموده و در وسط المنت قرار دارد. این المنت دارای طول عمر بالا، مقاومت در برابر حرارت زیاد و کاهش 40 درصدی در مصرف انرژی می باشد. توان خروجی این نوع المنت های سرنازل از 0.6 تا 1.6 از حالت معمول بیشتر است. این نوع المنت ها به علت کاربری ساده و بازه دمایی 0 تا 250 درجه ی سانتی گرادی به طور گسترده در ماشین های پلاستیک و دمنده های فیلم کاربرد دارد.

المنت سرنازل میکایی:

المنت سرنازل میکایی این المنت از جنس نیکل کروم می باشد. در این نوع المنت یک روکش فولادی با کیفیت ضد زنگ استفاده شده است. این المنت با ابعاد مورد نیاز مشتری ساخته می شود. این تجهیز از نظر توان دارای 2.3 تا 3 وات برسانتی متر مکعب توان است که مقادیر بیش از این عمر المنت را کاهش می دهد.

مزیت المنت سر نازل سرامیکی:

المنت کمربندی سرامیکی سر نازل  دارای انعطاف پذیری، انتقال سریع حرارت و لایه ی عایق بسیار مناسب است.

  • این المنت دارای انعطاف بسیار بالایی است و از آن برای گرم کردن مخازن و لوله هایی با قطرهای مختلف استفاده می شود.
  • این المنت دارای گرمای عملیاتی زیاد، سرعت گرم شدن زیاد و راندمان بالا می باشد.
  • این المنت ارزان قیمت است. هزینه ی تعمیرات و نصب این المنت بسیار کم است و اجزای سرامیکی آن قابل بازیافت است.
  • المنت سرنازل سرامیکی دارای مساحت  زیاد و دوام طولانی است.

مزیت های المنت سر نازل میکایی:

المنت سر نازل

  • این المنت ها از نظر ظاهری بسیار زیباست.
  • دوام بسیار بالایی دارد.
  • این المنت به سرعت سرد می شود.
  • این المنت در برابر فشار زیاد مقاومت بالایی دارد.
  • این المنت ها دارای تقارن گرمایشی مناسب می باشد.

ساختار المنت های سرنازل:

 المنت های سرنازل سرامیکی در یک دیوار بیرونی نیکل کروم که از کاشی های سرامیکی در هم تنیده شده ساخته می شود. یک پتوی نسوز عایق و یک روکش استیل ضد زنگ روی این المنت قرار می گیرد که باعث صرفه جویی 20 درصدی در مصرف انرژی می شود. در المنت های سرنازل گرما به دو طریق  تماسی و تابشی به سطح مورد نظر انتقال پیدا می کند.

 کاربرد المنت های سر نازل:

از المنت های سر نازل به صورت گسترده در صنعت پلاستیک سازی استفاده می شود. موارد استفاده از این المنت ها به شرح زیر است.

  • استفاده در قالب های تزریق
  • گرم نمودن انواع قالب ها
  • گرم کردن نازل ماشین ها
  • گرم کردن دستگاه غلطک لاستیکی
  • استفاده در ماشین های اکستروژن

تجهیزات جانبی المنت سرامیکی:

  • مهره های سرامیکی محافظ که از ترمینال باکس محافظ عبور می کند.
  • این المنت ها دارای روکش های فایبر گلاس می باشند.
  • بسته به نوع طراحی دارای دو نوع ترمینال عمودی و افقی هستند که عمدتا ترمینال های افقی رایج تر هستند و در موقعیت 180 درجه ای نسبت به شکاف قرار دارند.
  • پیچ فنری که به المنت امکان فنری شدن اتصال را می دهد.
  • جعبه ی T شکل سرامیکی که به سادگی از جعبه ها محافظت می کند.
  • این المنت ها دارای حفره های هوایی می باشد که امکان سرمایش را در این المنت ها بسیار راحت تر می کند.
  • پیچ فنری گیره دارای یک تسمه ی داخلی است که با انواع پایانه ها  قابل جوش خوردن است.

قیمت المنت های سر نازل:

 قیمت این المنت ها بستگی به گرید، کیفیت محصول و نوع فلز به کار رفته در آن دارد. عمدتا المنت های سر نازل به صورت وارداتی و داخلی می باشد که با توجه به نوع نیاز شما و بودجه که می خواید برای خرید هزینه کنید، برای شما تهیه و ارسال می گردد. البته باید توجه داشته باشید که اجناس بی کیفیت نیز در بازار وجود دارد که در صورت بی تجربگی می تواند باعث هدر رفت سرمایه ی شما شود.

المنت های سرامیکی سرنازل:

المنت های سرامیکی به علت دوام بالا و قیمت مناسب به صورت گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. المنت سرامیکی سرنازل  ریسک های ناشی از آتش سوزی را به حداقل می رساند و می تواند یک منبع پایدار برای تولید گرما باشد. یکی از ویژگی های این المنت ها این است که از ایجاد جرقه جلوگیری به عمل می آورد و علت امنیت این المنت ها نیز به همین خاطر است.

از جمله موادی که در ساخت المنت های سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد، عبارتند از آلومینا، سیلیکون نیترید، بریلیوم اکسید و آلومینیم نیترید که ویژگی های الکتریکی، مکانیکی و گرمای منحصر به فردی دارند. این مواد امکان افزایش دما در المنت های سرامیکی را با سرعتی معادل 150 درجه ی سانتی گراد در مدت زمان یک ثانیه مهیا می نمایند.

جمع بندی کلی:

المنت های سرنازل نوعی از المنت ها هستند که به دور جسم مورد نظر پیچیده شده و توسط پیچ های تعبیه شده روی المنت محکم می گردند. سپس با افزایش دمای المنت دمای جسم نیز افزایش پیدا می کند. این المنت ها در  دو نوع سرامیکی و میکایی ساخته می شوند. نوع سرامیکی این نوع المنت ها از ایمنی بالاتری برخوردار است. چرا که از ایجاد جرقه و آتش سوزی جلوگیری می کند.

شرکت پایاسنس تولید کننده المنت های سر نازل با کیفیت عالی و قیمت منحصر به فرد می باشد. هم چنین این شرکت انواع المنت های سرنازل  وارداتی را نیز با توجه به نیاز شما تهیه و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد نمود.

تماس با پایاسنس
امکان ارسال محصولات به تمام نقاط کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایدبار پایاسنس
فهرست
استعلام قیمت